حضور نماینده وزارت خارجه در نماز جمعه روز قدس شیراز
مردم ولایتمدار شیراز جمعه ۲۲ اسفندماه، پس از شرکت در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس در مراسم عبادی- سیاسی نماز جمعه نیز شرکت کردند.
علی شیخعلی، رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شیراز نیز با حضور در سوّمین حرم اهلبیت علیهم السلام در کنار دیگر خدمتگذاران و اقشار مختلف مردم از اقدامات سبعانه رژیم کودککش صهیونی و آمریکای جنایتکار ابراز انزجار کرده و و با رهبر جدید انقلاب، حضرت آیتالله سید مجتبی خامنهای (حفظه الله) اعلام بیعت کرده و در نماز جمعه روز قدس به امامت آیت الله دژکام، حاضر شد.